top of page

Najczęściej zadawane Pytania

  • Proces przygotowawczy
    Nasze dywany/chodniki vintage są kilkakrotnie prane w trakcie procesu produkcji, aby uzyskać ich wyblakły wygląd. Na ostatnim etapie przed wysyłką są dokładnie czyszczone i prane zgodnie z najwyższymi standardami. Jakość oryginalnych dywanów/chodników oraz metody stosowane w procesie produkcji są kluczowe dla ostatecznego produktu.
  • cennik
    Każdy dywan/chodnik jest wyceniany na podstawie rozmiaru, wieku, jakości, pochodzenia, materiału oraz kilku drobnych czynników. Niektóre z nich mają drobne wady, co powoduje, że są tańsze od innych, co stanowi prawdziwą okazję. Zalecamy obejrzenie ich w naszym showroomie przed zakupem. Należy pamiętać, że za spersonalizowane dywany trzeba zapłacić z góry (częściowo), ale obowiązuje je standardowa polityka zwrotów.
  • Projekty niestandardowe - proces przygotowania i wysyłki
    Najpierw musimy uzgodnić wzór, rozmiar i kolor zdalnie lub w sklepie. Następnie potrzebujemy tygodnia na znalezienie Twojego unikalnego dywanu/chodnika, ponieważ nasze produkty są jedyne w swoim rodzaju i ręcznie wykonane. Zwykle potrzebujemy kolejnych 8-10 dni roboczych na inspekcję, odnowę lub naprawę (jeśli to konieczne), pranie i farbowanie na nowe kolory, wszystko pod nadzorem ekspertów. (Proszę pamiętać, że w pewnych okresach możemy mieć dużo pracy i mogą wystąpić kilkudniowe opóźnienia. Dodatkowo, podczas ostatecznej inspekcji przed wysyłką, niektóre dywany mogą wymagać dodatkowej uwagi, co również może spowodować opóźnienia). Po zakończeniu całego procesu przygotowania, wysyłka może zająć od 1 do 2 tygodni. Jeśli Twoje zamówienie jest pilne, możemy potraktować cały proces jako priorytetowy i skrócić czas realizacji.
  • Różnica między zdjęciami i filmami
    Wszystkie zdjęcia naszych dywanów są robione profesjonalnie za pomocą aparatu cyfrowego o wysokiej rozdzielczości. Dlatego kolory na zdjęciach są jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych kolorów dywanów. Proszę jednak pamiętać, że rodzaj, jakość i wiek ekranu, którego używasz do oglądania dywanów, mogą wpływać na sposób wyświetlania zdjęć i kolorów na Twoim monitorze. Aby pomóc Ci w dokonaniu najlepszego wyboru i uniknięciu rozczarowania, zalecamy obejrzenie filmów z dywanami. Jeśli film nie jest dostępny, prosimy o kontakt, abyśmy mogli go przesłać. Mogą występować drobne różnice w kolorach na filmach i zdjęciach ze względu na różne oświetlenie. Z naszego doświadczenia wynika, że filmy są bardziej dokładne. Zdjęcia są robione w naturalnym świetle i mogą wyglądać nieco jaśniej. Filmy, które są nagrywane w pomieszczeniach, zazwyczaj bardziej wiernie oddają rzeczywiste kolory.
  • Poproś o więcej zdjęć i film dotyczący konkretnego dywanu/dywanu
    Staramy się dostarczać szczegółowe zdjęcia i filmy najwyższej jakości, wykonane w naturalnym świetle, na Instagramie i naszej stronie internetowej. Jeśli jednak potrzebujesz więcej zdjęć lub filmów konkretnego dywanu/chodnika, prosimy o przesłanie wiadomości e-mail lub wiadomości na Instagramie, a my prześlemy je tak szybko, jak to możliwe. Dodatkowo, przygotujemy filmy z Twoimi wybranymi dywanami ustawionymi obok siebie, aby pomóc Ci porównać i wybrać ten, który najlepiej Ci odpowiada.
  • Mycie i konserwacja
    Jedną z głównych zalet dywanów vintage jest to, że zbierają bardzo mało brudu dzięki swojemu krótkiemu włosiu. Aby utrzymać ich stan i przedłużyć żywotność, regularnie je odkurzaj. Zdecydowanie zalecamy unikanie używania wody, detergentów lub szamponów do dywanów na dywanach vintage, ponieważ mogą one powodować blaknięcie lub spływanie kolorów (ze względu na charakter organicznych barwników). Jeśli dywan zostanie poplamiony, zalecamy skonsultowanie się z profesjonalista czyszczącym dywany. Zalecamy przechowywanie ich w suchym miejscu, owiniętych w bawełnianą tkaninę, aby dywany mogły oddychać. Kulek naftalinowych nie należy umieszczać bezpośrednio na dywanach, ale w innym miejscu w obszarze przechowywania. Proszę unikać narażania dywanów na silne światło słoneczne, ponieważ może to powodować blaknięcie kolorów. Skontaktuj się z nami bezpośrednio w przypadku jakichkolwiek pytań lub jeśli potrzebne jest profesjonalne czyszczenie..
  • Płatności offline
    Jeśli wolisz, możesz dokonywać płatności w trybie offline. W celu potwierdzenia zamówienia i przesłania dalszych szczegółów prosimy o kontakt e-mailowy na adres info@rugsandmore.pl.
bottom of page